ENGLISH|نقشه سایت
دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه
 
۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر
اخبار کوتاه

هدف از پژوهش حاضر تعيين ارتباط بين كيفيت خدمات با حضور تماشاگران در تيم هاي ليگ برتري فوتبال اصفهان بود. جامعه آماري پژوهش، 15000 نفر از تماشاگران دو تيم ليگ برتري فولاد مباركه سپاهان و ذوب آهن اصفهان بودند. بر همين اساس نمونه آماري پژوهش را نيز كه به صورت نسبتي و طبق جدول كرجسي و مورگان تعيين گرديد، به صورت نمونه گيري در دسترس 167 نفر از تماشاگران تيم سپاهان و 208 نفر از تماشاگران تيم ذوب آهن تشكيل دادند. جهت جمع آوري داده ها از دو پرسشنامه مجزاي كيفيت خدمات و حضور تماشاگران در ورزشگاه استفاده گرديد. پرسشنامه كيفيت خدمات از تعداد 32 سوال بسته كه از اين تعداد 8 مورد مربوط به حوزه مديريتي، 13 مورد مربوط به حوزه اجرايي و 11 مورد مربوط به حوزه فيزيكي (كاربردي) بود، تشكيل شد. همچنين پرسشنامه محقق ساخته حضور در ورزشگاه داراي هفت سوال در طيف پنج گزينه اي ليكرت بود. نتايج حاصل از تحليل داده ها نشان داد كه همبستگي قوي مثبت و معناداري بين نمرات كل كيفيت خدمات با نمرات كل حضور تماشاگران در ورزشگاه در تيم هاي ليگ برتري فوتبال وجود دارد (84/0r=). آزمون رگرسيون نشان داد مولفه­هاي كيفيت خدمات مديريتي (143/7t=)، كيفيت خدمات اجرايي (343/8 t=)، و كيفيت خدمات فيزيكي (420/9 t=) به عنوان مولفه ­هاي كيفيت خدمات پيش­ بين معناداري براي حضور تماشاگران در تيم هاي ليگ برتري فوتبال اصفهان شناخته شدند.

تعداد بازدیدکنندگان امروز 445 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 592 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 2751483 تعداد کاربران بر خط 4 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه می باشد..
Powered by DorsaPortal